lauantai 17. toukokuuta 2014

Moi!

Äää...mua jännittää jo nyt kun 24.5.2014 on meijän ekat näyttelyt mihin meen! Tamperelle lähden siis kummitätini,kaverini ja kahden kanin voimin. Mut niistä sitte viikonloppuna lisää. Unikko on nyt sitten varattu. Toisaalta on tosi miva että joku on siitä kiinnostunu mutta toisaalta...ikävä sitä tulee:(


                                            -------------------------------------------------

Olin eilen ratsastamassa mentiin esteitä ja menin Kullalla. Tunti meni hyvin...onneks:) Ja Kultakin oli yllättävän rauhallinen. Tänään olin myös tallilla tänään vähän enemmän kylläkin kuin viimeksi sillä eilen olin 5h ja tänään 7h. Tänään olin erikoisestetunnilla ja menin tänäänkin Kullalla:) Mun piti mennä 9.6.2014 oleviin estekisoihin Teemulla mutta päätinkin sitten mennä Kullalla. Ei mulla sitten muuta nähtäillään!

                                          -----------------------------------------------------
By: Annika
ps. vastailkaa pliis noihi kyselyihin jos ette oo viä vastaillu!

2 kommenttia:

  1. Voitko lukee mun blogia? :) Se on: hamsterin.blogspot.com (neljäkarvapalloa)

    VastaaPoista

Kommenteja saa pistää mutta ei sit mitään roskapuhetta, KIITOS!!