keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

mitäs mitäss....

Toi kännykän blogger ei ny si oo ilmeisesti julkassu tota tekstiä jonka kirjotin viime viikolla...

Oon täälä tainnukkin teille jutella niistä nokialla olevista hyppykisoista niin oon sit ne luokat nyt jo pähkäilly ja ilmottauduttukki ollaa. Voisin täs viel ne luokkasydeemit kertoo eli:
Apila: helppo suora ja helppo mutka
Rölli: helppo suora
Kullero: helppo suora ja helppo mutka

Odotukset ei tietenkään oo korkeella...tai siis ne on ihan kaikkee muuta kuin korkeella... Nää on siis ekat kisat mulle ja kaneille niin saas  nähä suostuuko ne hyppään yhden ainoota estettä XD


Nyt saa tän postauksen ajaks jäädä näiltä osin kanit sivuun, koska tää saa olla tämmänen MITES TALLILLA  postaus.
Mä treenailen tapani mukaan Kullan kanssa ja nyt ois viikonloppuna ekat ulkopuoliset tiedosssa. Viikonloppuna oltiin honkolan kentällä treenaamassa ja siellä meni kivasti. Kulta vaan tuli sinne viimiseks ni kopista otto  ja varusteiden laitto tuotti hieman hankaluuksia kun poni pyöri ympyrää ja huusi kavereille. Oon ollu Kullan kans tänä kisakautena jo kolmessa luokassa ja kaks ruusukettakin on jo tienattu. Nyt kuvia <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenteja saa pistää mutta ei sit mitään roskapuhetta, KIITOS!!