maanantai 3. maaliskuuta 2014

Nyt oon kattellu poikasten sukupuolia ja ne kaikki kolme näyttäisi olevan tyttöjä, mutta voi ne poikiakin olla kun en nyt oo ihan varma vielä. Kullalla olin kisoissa ja olin 16. Osallistuvia oli 19 et ei nyt ihan maailman parhaiten mennyt mut oon silti tyytyväinen. Eka rata meni puhtaasti, mut toinen rata hylättiin kun 60 pystyn jälkeen tipuin kaulalle ja Kulta pelästy sitä ni sit jossain kaarteessa tipuin ja...niin :) Mut ei kyl taaskaan sattunut onneksi!!!!  Hiihtolomalla olin ideaparkissa et siältä en ostanu mitään muuta kaneihin liittyvää kun silmienpuhdistus aineen, korvienpuhdistus aineen ja karvanpuhdistus aineen. Siskoni kummitätin ja kummisetän kissa kuoli tänään.... :( Lepää rauhassa Tikru !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenteja saa pistää mutta ei sit mitään roskapuhetta, KIITOS!!