perjantai 23. tammikuuta 2015

Sisähyppyjä

Tänään ei tule uutta vihjettä eikä myöskään esittelypostausta, mutta siitä puheenollen voisitte ehdotella kommenteissa mistä kanien tavaroista voisin kirjotella tulevaisuudessa. Tallilla oon ollu ja jonkun kuvankin oon siellä napannut, mutta niitä sitten lopussa.
Apilam kanssa oon taas palannut estehypyn pariin ihan urakalla, ja ajattelinkin siitä rustailla tänään.
Apila on siis ollu vähän pidemmällä tauolla hyppimisen suhteen ja oon nyt sit vähän sen kans palaillu ja ihan kivastihan se nyt sit loppujenlopuks vieläkin hyppää. Alku oli vähän tahmeeta ja ei meinannu koipi nousta mutta koitettiin nostaa vikaa ja kyllä Apilankin makkarat vielä 40 cm mukana pysy. Muutta piikkuhiljaa ei kiirehditä.

Yks päivä mun piti pomppia Apilan kans ulkona mutta eei ku tyyppi hyppää terassille oven taakse sillee et "Äää äiti tääl on kylmä mä meen sisälle" Oikeesti ulkona oli vrm +5 mut kyl mä sit sen sisälle päästin kun kerra halus. Kulleron kanssa oon hyppiny kans ja sen kans päästiin kokeileen sisällekkin mutta siellä ei oikein ollu kiinnostusta hypätä Kullerollakaan.

Tammikuun häkkiesittely pitäs teille laittaa ja vaikka mitä mutta katotaan nyt sit mitä tästäkin tulee.
ja hei tääl on jo yli 10 lukijaa kiitti teille kaikille ja muistakaahan vastailla tohon reunassa olevaan kyselyyn niin saadaan erikoispostauskin kasattua.



3 kommenttia:

Kommenteja saa pistää mutta ei sit mitään roskapuhetta, KIITOS!!